tisdag 24 februari 2009

Veckan går fort. Har spenderat allt för mycket tid på hamsterpaj.net(för det är ju sååååååå himla partiiiiiiiiiiiiiiiii där) och för lite på läxor. Teatern börjar likna något. Tyvärr itne tack vare mig. Karoline börjar verkligen bli grymt bra och Kajsa har alltid varit fantastisk, och därför blir man lite sur när man själv har två repliker och inte tar något seriöst. Streeten där emot går galet bra. Jag är faktiskt bra! Eller, bra för att ha gått i ett halvår. Eller så är jag inte bra, men det känns bra. Det är vår nu. Solen skiner och snön smälter. Jag älskar våren. Allt som har med våren och göra. Och jag älskar min klass. Eller ja, tjejerna i min klass. Vi är så himla tajta, och allt kul vi har planerat och så.

och jag borde plugga till sammhälls provet på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar