torsdag 12 mars 2009

En skrikande köttfärsbebis liv

Jag är sjukt en sjukt ledsen tjej med svarta ränder i ansiktet och köttfärssås i håret. Det är inte okej, men seriöst nu, jag är så äcklad av mitt hår just nu att jag spyr. Jag ska aldrig mer klippa mig. Jag har klippt av typ allt mitt hår. Jag sa: Jag vill behålla längden, men klippa upp, och så visade jag hur det skulle vara och sa att färgen skulle vara orangeblond typ, naturlig och nästan som jag hade innan, jag visade tillochmed en bild. Hur ser jag ut? Jag har kortkort hår, galet mycket uppklippt, det ser tunnt och råttaktigt ut och min färg ser ut som tomatsås i grunden med spaghetti liggade ovanpå. Det är inte helt okej, så jag har gråtit och skitit i att plugga, och ätit dinkelfras. Till sommaren tänker jag bli ljus hårig och tuff! Och jag tog inte hål i öronen, det var dyrt hoho, 250 per hål! Så jag ska göra det i stan i stället, hell yes. 

2 kommentarer:

  1. Rebecka, du kommer vara snygg i allt :o <3&allt styrs faktist inta av utsidan (a)) <3+ Jag tror att du är jättesnygg :'DPusspådeiij <3

    SvaraRadera
  2. men ditt hår är assnyggt!

    SvaraRadera