fredag 15 maj 2009

fairytale


åh, Alexander Rybak! Hans ljuva, norska röst strömmar som en fjord i mina öron och klingar som det renaste vattnet i bäckarna. Hans stora, djupa renögon får mitt hjärta att dansa som tjädrarna som dansar sin parningsdans och mina känslor väller över likt en lavin längs med bergsväggarna. jag tar mod till mig och dansar några små danssteg som de norska flickorna med flätor och förkläden, och tar mig sedan en fisk som fångats ur det vilda Norska havet. Jag blundar och hör vargarna yla i natten, medans jag sakta vaggar med i den kyliga vinden och drömmer mig bort. Bort mot friheten.


jesus, vad djup man kan vara en fredagskväll av bråk och twilight läsande.
(min kreativitet beror på oordningen i mitt rum, eller hur charlotttii?)
och ni anar inte hur seriös texten är!
hahahahahahahahahahammmmm.


i'm in love with a fairytale

1 kommentar:

  1. e det du som skrivit dikten eller har du kopierat den?? + hur gör man en egen internet sida skriv på msn eller nått Pirre

    SvaraRadera