söndag 3 maj 2009

hela världen är så underbar


vädret var perfekt typ, eller iallafall på eftermiddagen, på natten däremot var det sjuktkallt, men som tur var var det jättevarmt inne i "konserthusen". Först kollade vi lite på Anna Järvinen, men skyndade oss sedan iväg till teaterladan för där spelade John ME, och han är verkligen sjuktbra, charmig och snygg ye! Sen lekte vi i lekparken och sprang runt i folkets park som små kossor på koutsläpp! Efter det kollade vi lite på fatboy och sen au revoir simone. Det sistnämnda bandet är verkligen bäst, helt galet bra, och vi pratade med en av tjejerna och mackans engelska ägde! haha, inte!  Vi kollade in hajen och aidam dymott och sen var det
äntligen dags för I'm from barcelona! Ojjävlar vad kul vi hade, dels för att I'm from barcelona är så himlabra och roliga att lyssna på men också för att de slängde ut skitstora ballonger (och vi fyra lyckades fånga varsin hell yes!) och vatten och massor av konfetti typ, och så spelade de treehouse och jag dansade treehouse dansen bäst av alla! Efter det sprang vi runt med våra ballonger och folk petade på dem och mackan bestämde sig för att gå fram till en ev tjejerna i au revoir simone och be henne vara med på bild med våra ballonger, och hon var jättetrevlig och jag tog bilder på henne med hennes kamera (hihihihi!) och vi fick snyggabilder på henne & oss, skitnajs! Sen försvann tabita och vi gick och kolalde på movits, fedt mycket ös alltså! En fin man tyckte om våra ballonger och alla var lite smått fulla så de dansade så jävla fult, haha (eller jag hoppas att de var fulla, annars är de bara sämst på att dansa). Sen kollade vi på nordpolen, jag gillarom och han var fin i sin päls. Sen bestämde vi oss för att springa till charlottas backe och rulla, men först lekte vi med våra ballonger på ängen och en kille sprang fram och snodde den, men starka som vi är tog vi tillbaka den och sprang som hästar ändå upp till toppen och rullade sedan typ 50 gånger och det gick asfort hell yess! Sen insåg vi att Markus krunegård snart skulle spela så vi funderade ut ett ställe att gömma våra jätteballonger på så vi slapp springa runt med dem, och tillsist bestämde vi oss för att lägga dem i en lekplats ställning. Vi kollade på florence valentin, bäst ungefär, och sen satt vi inne och frös och var sjukttrötta, när det väl var dags för markus så gick vi till teaterladan och jag trampade i en spya, sjuktfräsch alltså. Så fett värt att kolla på Krunegård, han ägde verkligen, och alla älskar honom, och visst jag förstår det jag har själv börjat att gilla honom starkt, men jag förstår inte riktigt hans texter, jobbigt! Medans vi stod och väntade på tabitas pappa vid typ två på natten kom en kille och snodde en av våra ballonger som vi hade hämtat borta vid lekplatsen (men mackans var borta ):  ) så jag och tabita sprang efter honom till toan och pratade med honom, fin man! Han älskade I'm from barcelona och sa att vi var tolv och att han skulle ringa om 10år. Sen kom äntligen tabitas pappa (alltså vi var sjukttrötta, man ska nog inte ha varit uppe till 3 nätterna innan kände jag) och vi frck trängas med ballongerna i den lilla bilen, och jag var hela tiden rädd för att de skulle sprängas i mitt öra. Med det var fedt kul iallafall, pusspåT. 


bäst:
I'm from barcelona
&
John ME



2 kommentarer:

  1. alltså haha det var bäst och vi är med på jnytt och jag älskar henne som tog kort med oss och mmmmm, fett bra kväll

    SvaraRadera
  2. ahhhaa, jag älskar att vi var med på jnyttt!

    SvaraRadera