fredag 24 oktober 2008


Godmorgon och trevlig sista dag före lovet! 

Den här veckan har verkligen rusat fram, det känns som jag inte har varit i skolan eller på någon av mina fritidsaktiviteter. Idag är det iallafall finally fredag och ikväll ska jag hem till Mia med typ resten av klassen och se på skräck film, och sedan kommer jag inte att kunna sova eftersom jag nog är den fegaste som finns och trots det älskar jag skräck filmer. Egentligen vill nog inte de flesta att jag kommer. Jag menar, jag är rätt jobbig och irriterande, men lixom jag ska försöka att hålla käft och låta bli att skratta mitt äckliga skratt. jag har dåligt samvete för att ha ljugit för Matilda och elin egentligen, men jag överlever, bara ingen säger någonting till dem (fast de har nog redan fattat) och fyfan vad jobbigt det är när någon skriver i sin blogg någonting som de som läser ändå inte förstår, och som jag inte kommer säga anyway. 


puss
och jag tänker på dig charlotti <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar