torsdag 23 oktober 2008

Höstig


Åh, hösten är ganska fin trots allt, även om mina fötter praktiskt taget badar i vatten, för skorna suger upp vattnet som en tvättsvamp och plaskar trevligt när jag går i korridoren. Jag är fortfarande hes, min röst liknar Katitzis, (sigenarflickan som typ någon salikon har skrivit) men som tur är ser jag iallafall inte ut som henne. Jag och Elin kämpade för livet på idrotten, svetten rann och sedan var så trötta och utmattade att Oscar blev tvungen att dra oss på en plint över hela gymnastiksalen och in i förrådet, Elin är ungefär en av de snällaste jag känner och jag tycker mycket bättre om min klass nu, eller, den har alltid varit okej, förutom är jag kanske är lite utstött. Fast jag tror inte att det är deras fel, utan mitt. Och även fast Lydia blev sur på mig, så har dagen vart okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar