måndag 27 oktober 2008

Monday

A new friend - a lost friend



jag kom till dansen en timma för tidigt, och skämdes där jag stod och skulle bli stående i en timma men som tur var så kom Astrid också och vi gick till stan och kollade runt lite. Hon måste vara en av de trevligaste på dansen - inte för att jag har pratat med speciellt många av dem. Och tydligen mååste jag köpa blått och vitt tyg på Towes och så en kjol och ett par byxor, och jag kan verkligen inte sy. Jag menar, de flesta klara att sy en t-shirt så den åtminstånde inte går sönder efter att man har användt den en gång eller hur? Men inte jag. Och så måste jag köpa 2st bodys till dansen, fasten jag inte har råd.

Jag tänkte åka till stan imorgon - köpa nya kläder och christina aguileras nya parfym kanske, men jag vet inte om jag verkligen borde göra det? Om jag ska ha råd med julklappar osv. Men jag vill så gärna köpa ett par gubbbyxor, nya jeans, ny klänning, flera tröjor och färgglada koftor och nya bh:ar. Kanske en ny väska? Jag behöver ett jobb, kommer nog att jobba en hel del hemma iallafall hiho.






We can dance if we wanna
we can leave your friends behind.
'Cause your friends don't dance and if they don't dance,
well they're no friends of mine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar