söndag 14 december 2008

7.31

Elmia igår var, jobbigt och ensamt. Fast ensamheten var mitt eget fel, det vet jag, för jag drog mig undan som vanligt och sket i de andra och sen var det upp till dem att bli vänner med mig igen, så gör jag alltid, och det är så fel. Dessutom är jag tjock och otrevlig så ismyg grät jag lite. Men linnea widlund var där, och det var mysigt att prata med henne och det gjorde mig glad, och jag ska till elmia om en timme igen, och vara där till typ 18.30? För premiären är väl klockan 17.00 typ, men jag fattar inte varför jag måste vara där när jag bara är räv, men iallafall.


Men bara så att ni vet så skulle jag aldrig missa dessa dagar, eftersom att springa runt på konserthuset är det bästa som finns, men jag önskar att det var samma gamla grupp as before. för att det var den bästa tiden i mitt liv, och den kommer aldrig tillbaka.

1 kommentar:

  1. DU ÄR INTE TJOCK & OTREVLIG ?:o DU ÄR SÖT&UNDERBAR :D <3

    SvaraRadera