torsdag 11 december 2008

Bitches in Tokyo


Onsdag spenderades på konserthuset, alltså ELMIA. Jag och tilda (och alla andra då hehe) var där i 4 och en halv timma, i onödan igentligen, för vi var inne på scenen typ 10minuter, fast det var kul ändå fasten jag och tilda gick av flera busshållplatser förtidigt och fick springa genom världens snöoväder (ja, det är jättemycket snö i Bankeryd nu!) och även fast jag inte hittade mina kläder. Och alla killar dras till Karoline, det är fint och jag tror att alla som heter Elin är väldigt snälla. 



Torsdagen var härlig faktiskt! Det var galet mycket snö på morgonen och jag gick till Milano (pizzerian dåva!) med Lydia, Mia, Lovisa, Michelle och Tilda. De åt och vi blev utskällda av en äcklig gubbe och sedan hade vi engelska prov. fast jag failade stort eftersom vi inte hade lärt oss ens hälften av grejerna. Fast det kanske kan ha berott på att vi är den stökigaste klassen på skolan. Jo, alltså seriöst, alla tycker det och det suger lite. Så eftersom vi har förstört så många lektioner och inte lärt oss tillräckligt så kommer vi ha samtal med rektorn och alla lärare hela klassen tillsammans och det kommer bli så grymt fult. Och Margareta (eng och sv lärare) är faktiskt bra, jag menar, hon försöker ju faktiskt! Om någon fick reda på att jag tycker så kommer jag att brinna på bål, för ingen gillar henne. Och jag hatar att sitta jämte robert eftersom han är så jävla äcklig, och omogen. Hahaha, eller det är jag också, men han är så snuskig så jag kräks, och jag tänker inte sitta jämte honom en vecka till! Aldrig! på eftermiddagen dansade vi juldans, och det var rätt kul, och elin hade nog roligast. Hihi, I will not tell u why! 



Imorgon är det lussedisco (och tydligen nån slags "tafsar-dag eller liknande, så jävla fult!) och jag har tappat bort min biljett och pappa ska stå utanför dörren och släppa in alla, fast jag bryr mig inte. 

1 kommentar:

  1. hahaha :D tacktack :) men jag är inte lika snäll som jag ser ut mwahaha (aa) :D <3

    SvaraRadera