måndag 15 december 2008

EN HEMSKT SAGOLIK JUL

åh jesus amalia vad jag älskar en sagolik jul! Och alla människor som är där,trots att jaginte känner dem! och jag som tänkte sluta, men never! jag ska bara byta tíll en äldre musikteater grupp, hell yes. Men iallafall, igår var det premiär och det gick bra (inte för att jag är med så mycket, men det gick bra för alla andra och så) och Madde Beerman är galet bra och Alice Nåbo och jag dör för så bra som de går det inte att vara, hiho. karoline flörtar med varenda jävla kille! Och jag måste säga att jag är smått avundsjuk, och jag är hemskt mycket avundsjuk. Hon vågar prata med alla och alla älskar henne och skrattar åt hennes skämt. säger jag nåt suckar alla typ bara, så det suger, men iallafall så satsar hon särskilt på en, haha som jag inte minns namnet på med han är hemskt snygg, och ja, status uppdatering kommer hahahahahaihihaiiahia, jag ska till skolan snart och sedan handla åt mor min och sedan till teatern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar