fredag 5 december 2008

21.12

jag har dansat hela eftermiddagen. Från klockan tre till halv nio. Och på pauserna har jag lärt känna alla i gruppen mycket mer, och jag har insett hur snälla de är. Jag och sofie gick runt på stan och in i olika affärer och hon fikade på ett mysigt cafe och sa negerboll och jag tyckte att det var riktigt pinsamt, men inte hon, eftersom det heter så sa hon. Vi pratade om livet typ haha, men hon tänker väldigt smart! och imorgon ska vi dansa igen och på söndag ska jag antagligen gå till julmarknaden och stå med en såndär insamlings grej och samla in pengar, fast jag vet inte om jag orkar. och imorse fick jag ett present kort på 200kr på kicks av några som fick mina gamla dockor, och jag tyckte att det var väldigt schysst eftersom jag ändå skulle ha slängt dockorna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar