lördag 29 november 2008

17.58











































super mario sunshine har ett sätt att förföra och få en att stanna framför tv:n hela dagen. jag har faktiskt inte satt en fot utanför huset idag, fast det ska jag snart göra, när jag går ner till mamma. snart kommer massor av gäster hit, och då är det förbjudet område för mig. och nej, det beror inte på att jag är en otrevlig, äcklig tonåring, utan det är BF (barnfritt). men det spelar ingen roll för jag vill ändå inte stanna och äta den där förbaskat äckliga stuvningen som de tvingar i mig varje gång vi har främmat, och det konstiga är att alla älskar den maträtten. fast en av gästerna (anna) ska sticka en hemskt snygg mössa till mig på det gör inget att de kommer! men ikväll ska jag iallafall kolla på morden i midsommer med mamma som vanligt. ja, vi är nördar men det är mysigt


Just a small town girl, living in a lonley world
she took the midnight train, goin' anywhere.


edvin är världens finaste
på måndag flyttar jag så jag kommer antagligen inte att skriva tills dess. 
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar