onsdag 5 november 2008

DANS

Veckan går så fort! Nyss var det måndag morgon, och jag gjorde mig iordning för en ny vecka, och nu är det redan onsdag kväll och jag har nyss kommit hem från dansen. Fridans måste vara min favorit aktivitet, mycket roligare än street, eftersom jag inte kan, och roligare än musikteater för vi gör bara larviga saker och även fast jag inte är särskilt bra och även fast alla blir helt tysta när jag pratar och titar konstigt på mig, så gör det inget! För att I'm loving it. Idag har jag många läxor att göra. Engelskan, bilden + allt jag borde ha, men aldrig gjorde, på PEAn (elevensval i skolan) och oscars bild läxa. Jag vet inte varför jag gör den, och borde inte, men jag lovade och den kommer bli asful. Fast jag gillar inte bild iallafall, och oscar får skylla sig själv som lär mig göra den. Idag köpte jag iallafall förbiljetter til KFUM discot nästa vecka eller något sånt, för jag tänker inte missa ett till. Jag har inte kommit in en enda gång, och det suger. Och dessutom kom mina kompisar in och det suger mer.




Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when, I'm tired

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar