lördag 15 november 2008

JUST DANCE

Ungefär världens bästa dag,
eller kanske inte - men whatever


Först var jag såklart i skolan, matte, teknik, svenska, so, so. På so:n jobbade jag med oscar, och nu även rebecka med vårt Pyramid arbete som faktiskt börjar likna något. Kanske
för att rebecka är väldigt smart. Precis innan vi skulle sluta låssades jag&tilda att vi var gamla bögmän som tände på unga killars rumpor (eftersom att vi hade pratat om det på matten)
och skulle låssas ta kort på Roberts röv, och jag skulle bara larva mig och dra i byxorna skitlite, men de åkte ner och jag vet inte om det var därför, men han stod i sitt skåp i en halvtimma efter, och grät - eller kanske skrattade. Men senare på kvällen frågade jag om han var sur - vilket han inte var!


Klockan 17.00 åkte jag till elin för att sminka mig och fixa mig till discot på kfum med typ alla tjejerna i klassen. (utom Lydia&melina) och vi hade roligast och retades med elins lillebror som tycker att vi är fula. Och mitt hår var trevligt på kvällen och min hud var inte torr och äcklig som den brukar vara, så allt var asbäst. Så klockan 19.20 åkte vi till kfum och stod i kön typ 3 kvart, eller iallafall jag&ellinor&amanda&klara, för de andra kom in mycket snabbare. Vi dansade all night long och det var bäst



och tjejerna i min klass (+stina då) är bäst hoho

I can't live without you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar