lördag 15 november 2008

LÖRDAG




eftersom jag har haft en väldigt tråkig dag - träffat kusinerna, ätit äcklig mat och spelat tv-spel så är jag som alla andra och skriver en fin lista med hundra sanningar om mig hiho.
läs om du orkar - vilket du inte kommer att göra!


1. jag ÄLSKAR pengar
2. jag har en väldig fobi för baciller (mest vårtor och liknande saker som syns)
3. jag tror alltid att folk ogillar mig
4. de flesta gör det
5. jag tycker att min familj är ganska jobbig
6. jag önskar att jag vore poulär
7. jag klipper aldrig naglarna - jag biter inte på dem heller men ändå så är de korta
8. jag är väldigt glömsk
9. jag är slarvig
10. jag älskar yogurt
11. jag har tjocka fingrar
12. jag önskar att jag kunde rita
13. jag är lättstött
14. och känslig
15. jag tycker att femtioöringar är fina
16. jag tycker det är äckligare att köpa en begangnad bil än begangnade kläder
17. jag skulle vilja vara någon annan
18. jag vet inte hur jag vill vara
19. bara att jag inte vill vara mig hoho
20. jag är avundsjuk på alla
21. jag hatar när folk är bättre än mig i skolan
22. innan sov jag med strumpor på händerna
23. nu sover jag med papper runt händerna
24. jag önskar jag vore rik
25. jag kan inte åka skridskor eller skidor
26. jag hatar allt jag trodde att jag älskade
27. jag är lat
28. jag är ensam
29. jag hatar blodigt kött
30. jag hatar pyttipanna
31. jag hatar när folk rör mina kläder eller sitter på min säng
32. jag vill ha uppmärksamhet
33. jag önskar att jag vågade sjunga inför folk
34. jag är barnslig
35. och han snuskig humor
36. jag älskar att tvätta håret
37. men jag hatar att bli blöt
38. jag är pratig och störande
39. jag har inte många vänner
40. jag får folk att må dåligt
41. jag köper dyra saker - och använder dem aldrig
42. jag önskar mig bara sånt jag inte behöver
43. jag vill vara smart
44. mina bröder är bra
45. och smarta
46. jag brukar låssas att jag inte heter rebecca om någon frågar på internet
47. rebecca är ett fult namn. iallafall på mig
48. jag vill vara lika smart som viktor
49. jag tror att jag är ball
50. jag dagdrömmer
51. jag vill INTE se ut som jag gör
52. jag bryr mig mycket om vad folk tycker om mig - vad jag än säger
53. jag kan inte skriva dikter
54. och inte vara seriös
55. jag vill att mitt liv ska vara som en film
56. jag vill se ut som lily cole
57. jag vill ha grymt smala ben - som lily cole
58. min mage är rund
59. jag älskar katter - men katter hatar mig
60. jag tvättar händerna 24/7
61. och har världens känsligaste hud
62. jag tappar kontakten med alla mina vänner
63. och låssas att det är deras fel och skäller ut dem
64. jag kommer åldras ensam på ett psykhem - jag lovar
65. jag älskar top model
66. och tila tequila hohohohohoho
67. utan scrubs hade jag vart död hehehe
70. jag är dålig på att vara seriös
71. jag känner inte sandra längre
72. jag är feg
73. jag är elak mot min mamma
74. jag gillar att läsa
75. jag tycker om dileva
76. jag älskar r'n'b fast jag vågar inte erkänna det
77. tilda och jag sjunger ganska fint tillsammans - admit it
78. jag undrar mycket
79. jag gör inte mina läxor - fast jag önskar att jag gjorde dem
80. jag är tidsoptimist
81. jag gillar att planera - men genomför aldrig något
82. jag gör inget för att förbättra mitt liv
83. jag är inte bra på något
84. jag är inte stolt över mig
85. och om jag någongång är det så är det alltid någon som är bättre
86. jag hatar sport
87. jag älskar harry potter
88. jag hatar mina ben hohohoohh
89. jag hatar fötter
90. jag vill göra något bra med livet
91. jag kommer inte att lyckas
92. jag vill resa jorden runt
93. jag härmar folk
94. jag har inget bra att säga om mig själv
95. men älskar när folk säger snälla saker - även om de inte menar det
96. jag säger elaka saker om mig själv
97. jag gråter på streeten för jag är så ful när jag dansar
98. jag är pinsam
99. jag älskar sims
100. jag verkligen ÄLSKAR pengar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar