fredag 7 november 2008

Pimp my...life?






Fredag, en dålig dag i skolan, en tråkig dag hemma. 

Matteprovet gick väl sådär. Jag tror jag kunde flesta iallafall och det är första gången jag har kunnat svara på alla frågor typ. Jag glömde SO läxan men det gjorde inget för vi hade bara Inga och hon bryr sig inte anyway. Men på SOn fick vi börja jobba med Egypten arbetet och tyvärr hamnade jag med oscar. Vi hamnar allti tillsammans, vad vi än ska göra och jag vet att jag kommer att få göra allt jobb och han kommer sitta och skratta och larva sig, och fasten jag kanske skulle vilja det också så vill jag samtidigt göra det bästa arbetet. Och nu är det inte så att jag hatar oscar eller något, men man kunde ju hamnat med seriösare människor? Och om inte Pimp my ride hade funnits hade jag nog sovit nu, eftersom det inte är något annat bra på tv. Jag älskar när alla står och skriker "So thanx MTV 4 pimpi'n my ride!" och är så tuffa, även fast de får en riktigt ful bil fullproppad med TV apparater i dörrarna som de aldrig kommer att använda och som antagligen kommer att bli stulna iallafall. 


Edvin blir sötare för varje dag som går. Och tjockare. Idag hade han på sig en björn dräkt med svans och öron och var som en nalle, en levande. Och han log mot mig - med världen sötaste leende och han är den sötaste som finns sådetså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar