torsdag 16 april 2009

baby, let's burn down their house


dagen har gått fort, jag har haft musik, engelska, matte och idrott. och idrotten var trevlig. Fresten så fick min lilebror en studsmatta idag! Haha, jag blev sjuktglad, för jag har alltid velat ha en, men aldrig fått någon. dessutom fick han en dator, haha, han är fem lixom? och jag och tilda har snackat minnen all day <3>


och förövrigt så dog min låssasmorfar imorse, och jag har matteprov imorgon
(och jag har aldrig varit med om en så konstig stämning, eller ja äcklig stämning pågrund av någons död. alla var glada och skratta och låssades som det regnade typ)



och vi följde med michelle till skolsköterskan och hittade små idolbilder från BRIS med zlatan på men didrik tog min bild och stoppade den i byxorna, då blev jag ledsen ): ihihiihhi, seriös_tjej_95

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar