tisdag 14 april 2009

this is how you remind me

trots att det var första dagen efter lovet varskolan var helt okej. lektionerna gick fort och rasterna var sjuktbra. efter skolan åkte jag direkt till dansen på jönköpings teater, men fick stå utanför i en halvtimma för jag fattade inte hur man öppnade dörren, och kom försent och fick en ful stol och var tvungen att byta om när alla stodoch glodde, men jag överlevde och lärde känna emma och alma mycket bättre. sjukt snälla ju, och i pratade om att det nästan bara var vi som kunde dansen och att alma verkligen såg ut som en modell, och kom fram till att det var hennes framtid. Jag sprang till bussen och när jag kom fram till min lägenhet såg jag albin och joel, som spelade kula (hahaha ja!) i sandlådan utanför. jag fick en dank av dem, ye!

det var sjukttrevligt att träffa alla igen,
insåg att jag saknade dem mer än vad jag trodde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar