torsdag 23 april 2009

darling

nu var det länge sen jag skrev, och mycket roligt har hänt. 
jag har dansat varje dag från lördag - onsdag. på lördag, söndag, måndag och tisdag var det samedans föreställningar, det gick bra, men det kändes som jag blev sämre för varje gång. norrskrensdansen var sjuktbra, men de okulturella skoleleverna fattade inte, och jag fick höra att den bästa dansen var min street, och alla i min grupp vet att vi var sämst. samedansen har typ för alla närmare varandra, säskilt i streetgruppen. innan kända jag knappast ingen, nu pratar vi hela tiden och har mycket roligare, säskilt jag och alma, bästa cheyen ju. idag började dansfesten och på lördag ska vi i streetdancegruppen dansa i tältet, kan bli bra! 

och skolan är faktiskt trevlig ibland! 
säskilt när man har fotboll med lydia <3 
och skrattar åt roliga polskor. hon är helt galen! säkert snäll och så, men galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar