måndag 13 april 2009

lovers and friends

vissa dagar orkar man bara inte med någonting, idag var en sådan dag. efter en vecka av lediga dagar är jag sjukt opepp på att gå till skolan imorgon, men på något sätt så kommer jag att komma dit ändå, ha alla tråkiga tisdags lektioner och sedan åka direkt in till jönköpings teater och öva på streeten. Även på onsdag är det dans; för att på lördag - tisdag har vi dansuppvisnigar på teatern, kommer att bli sjukt kul, fast en aning pinsamt. Jag gillar inte att behöva visa hela min kropp, särskilt nu när det har växt ut en stor boll på min mage efter lovet, i en kroppsstrumpa med några gröna blad på, men jag överlever nog. Kanske. Min kära bror viktor har beslagtagit mitt rum och stökat ner så man knappt kan se golvet, men det är okej, eftersom jag får låna hans kläder medans han är hemma, and I like 'em.


http://www.jnytt.se/nyhet/23046/tva-till-sjukhus-efter-brand-i-huskvarna
baker blev tydligen skadad och fick åka in till ryhov. stackars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar