fredag 17 april 2009

hav av vitsippor


jag är sjukt trött, borde sova, men måste sy färdigt min dräkt, men jag orkar inte. åh, idag hade jag matte prov, vilket gick sjuktbra, allt var lätt och jag tror att jag får alla rätt. jag har ont i mina lår och efter skolan gick jag hem med emil och tilda. vi sjöng mora träsk och kramades, när jag kom hem blev jag tvungen att åka till stan och köpa smink till dansen, all alone. jag hatarT. och förövrigt så spydde jag nästan nyss, jag kan fan inte ens hoppa studsmatta utan att magen bubblar upp och jag dör lite. ikväll har jag ätit världens äckligaste mat; (efter får-i-kål) parisare. så sjuktäckligt, jag höll på att spy, och det är ju inte så trevligt. och nu sitter jag här och pratar med carl & david om att vi ska kolla på film tillsammans snart och så leker jag och fluff och mackan på stardoll.com! haha, finaste stället evvvvaahhh. jag heter förövrigt thewoicegirl där och jag är galet seriös! 


puss, sov sött.
(jag ska upp klockan 6 imorgon, woho! ): ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar