onsdag 15 april 2009

Lose control


det har varit en lång dag; skola från 8.00 - 16.00, sedan dans från 17.30 - 20.30, men ändå fedt nice. Jag gick hem med tilda och stina efter att ha haft elevens val, och idag bytte jag till syslöjd, och det var skönt, för idag hade jag iallafall kul. Och det är så sjukt mysigt att vara på jönköpins teater med alla, och så grymt kul att fixa oss; allt smink och håret, men lite jobbigt att behöva gå runt i kroppsstrumpan vi har med endast några få blad på, och man ser naken ut, vilket är lite surt, hoho. Dansen går mycket bättre nu - vi är synkade och jag antar att det ser rätt ballt ut. Men på skolföreställningarna kommer det bli jobbigt eftersom folk är omogna och kommer antagligen att skratta åt våra utstyrslar - men jag är van! Så helgen kommer att bli fullspäckad hiho, dans all the time. Även måndag och tisdag är det dans ju, synd, för att då missar jag studiedagen och det är ju inte helt okej. och tyvärr kommer min låssasmorfar att dö snart, och viktoria bara gråter, sjuktjobbigt.




(och apropå ingenting så är sigur ros ett hemskt trevligt band fo sho!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar