torsdag 30 april 2009

skin & bones


det har varit en sjuktbra vecka. inga gråa, tråkiga dagar. i dag och i tisdags har jag haft extra kul. det är såna dagar som får en att inse att livet är sjukt bra faktiskt. visst, har man brister och man kan inte vara nöjd med allt, fo sho, men ändå. i tisdags dansade jag locking - och jag har aldrig haft så kul tror jag. street är nog min grej - inte fridans eller balett. Förövrigt så går det skit på fridansen, jag suger lite. idag - torsdag, så har det väl egentligen varit en helt vanlig dag, med musik, skolkör (engelska egentligen hoho), matte och idrott. Rätt okej lektioner, helt vanliga, men idrotten måste varit den roligaste idrotts lektionen jag varit med om. Vi skulle spela fotboll, vilket jag hatar, men lydia gjorde den bäst som vanligt. Jag har aldrig skrattat så mycket som när vi skulle göra armhävningar med armarna instoppade i ärmarna och när vi gjorde huvud-axlar-knä-och-tå dansen, så sjuktbra! Och så när vi hade luggit på golvet i omklädningrummet och skrattat aslänge så gick vi ut på skolgården med bh:n utanpå tröjan, haha, och jag gick in i korridoren! det ägde somfan, och ikväll ska jag med elin & karro på kfum, fast om det suger ska jag till vätterstranden lätt ;p 


love is my drug
(stay with me honey, stay with me)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar